- Veelgestelde vragen
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Disclaimer
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Garantie
- Klachten
- Quicksupport
- NOTYD zakelijk achteraf betalen
- Winkelafspraak
- Bezoek onze winkel in Amsterdam
Klachten
Het spijt ons te horen dat u een probleem heeft ondervonden met onze diensten of producten. Bij AsTools streven wij ernaar om altijd de hoogste kwaliteit te leveren en onze klanten tevreden te stellen. We realiseren ons echter dat er soms dingen mis kunnen gaan. Indien dit het geval is, waarderen we uw feedback en de kans om de situatie te verbeteren.
Hoe kunt u uw klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over onze producten of diensten, willen we dat graag voor u oplossen. U kunt op de volgende manier uw klacht bij ons indienen:
- Stuur een e-mail naar [email protected] met de details van uw klacht.
- We zullen uiterlijk binnen 14 dagen uw klacht afhandelen.
Onze opvolging
Als u als consument het niet eens bent met onze oplossing, of als we er samen niet uitkomen, heeft u het recht om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Zowel consumenten als zakelijke klanten die niet tevreden zijn over de afhandeling van hun klacht, kunnen de klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel. Voor consumenten kan dit via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.
We bedanken u voor uw geduld en begrip in deze kwestie, en we beloven om ons best te doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor de voortdurende verbetering van onze producten en diensten.
Neem contact op
Bel of app
ma t/m vr 9.30 - 17.00 uur
Binnen 24 uur antwoord
Social media
Binnen 48 uur antwoord
AsTools
J.M. Den Uylstraat 27
1067 VZ, Amsterdam
Nederland Bekijk op Google Maps
BTW-nummer: NL865687729B01
KvK-nummer: 91537274
IBAN: NL40INGB0006977480