
Klachten
Wilt u een klacht indienen?
Het spijt ons zeer erg dat wij niet aan u voldoeningen konden voldoen, wij doen er alles aan om onze klant tevreden te houden, maar het kan wel eens gebeuren dat er wat mis gaat en dat u daar van de dupe van bent.
wat kunt u doen?
Als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, willen wij dat graag voor u oplossen. U kunt het snelst contact met ons opnemen door ons te gaan mailen {[email protected]}. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.